Alle Bedrijven Online maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van de website gaat u hier mee accoord.
Meer informatie | Sluiten
 
Wat zoekt u ?
 
Voer een zoekterm in
 
Waar wilt u zoeken ?
 
Een plaats, gemeente of provincie
 


Welk product zoekt u ?
 
Voer uw zoekterm(en) in
 
 

Familie filter

Inschakelen Uitschakelen
 
Rubrieken index: 2  A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z 
 

Bedrijfsprofiel Score Wholesale BV

 

Company Profile Score

De organisatie
Score is een succesvolle en sterk groeiende retailorganisatie in het jeanssegment en is in 1981 opgericht door algemeen directeur en eigenaar Jan Peters. De kracht van Score zit in een duidelijke en vastomlijnde collectie van jeans en jeansgerelateerde fashion voor mannen tussen de 15 en 40 jaar in het midden en middenhoge jeanssegment met de topmerken G-star, Chasin', Replay en Hilfiger Denim.

 



De winkels
De winkels van Score hebben een duidelijke mannelijke uitstraling en zijn uitsluitend gevestigd op A1 locaties. Score heeft inmiddels 80 winkels in Nederland, België en Duitsland.

 

Naast de fysieke winkels heeft Score ook een succesvolle online shop: www.score.nl. Deze site is met meer dan 10.000 jeansartikelen de grootste online jeanswinkel van Europa. Online verkoopt Score de merken G-Star, Chasin', Replay, Mustang en Björn Borg.
 


 

Chasin’
Onderdeel van de formule is het eigen kwaliteitsmerk Chasin’, wat geheel in eigen beheer wordt ontwikkeld. Een merk dat kan concurreren met andere topmerken in het jeanssegment en met een hoge snelheid kan inspelen op hedendaagse trends.

Naast de verkoop van Chasin' in de Score winkels, zijn er inmiddels meer dan 25 Chasin' Stores. In deze winkels vind je de totale Chasin' collectie en een aantal specials die alleen in de Chasin' Stores verkrijgbaar zijn. Kijk op www.chasin.com voor een overzicht van alle Chasin' Stores.

 


Bedrijfsresultaat
Om de kenmerkende Score stijl, de sterke identiteit en het positieve imago te kunnen blijven garanderen, zijn in de afgelopen jaren enorme investeringen gedaan. Geen enkel relevant facet voor een gezonde bedrijfsvoering wordt aan het toeval overgelaten.

Een doordachte marketingstrategie, een sterk merkenpakket van uitsluitend topmerken, de inrichting en uitstraling van de winkels, een ver doorgevoerd automatiseringssysteem, een alert inkoopbeleid met alle aandacht aan de ontwikkeling van Chasin’ en uitstekende verkoop- en management trainingen, resulteren in een ijzersterk bedrijfsresultaat.

Een breed koperspubliek waardeert de eerlijke en duidelijke Score formule. De juiste positionering en afstemming op de wensen en behoeften van de doelgroep, zorgen voor een bijzonder succesvolle exploitatie.

 



Strategie
Met een duidelijke focus op de jeansmarkt voor mannen in het midden en middenhoge segment, zal Score zich sterk Europees profileren. De ingezette Europese expansie zal de komende jaren vooral gericht zijn op België, Duitsland en Engeland.

 

 


Uitgebreide informatie

 
 
Zoek een product binnen dit bedrijf

 
 
 

© 2018 AlleBedrijvenOnline.nl